1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Вона в цій дорозі."

"Вона в цій дорозі."

Переклад:She is on the road.

July 18, 2015

17 коментарів


mizail

Замурували її, чи що, у дорогу?


Vinnfred

"В дорозі" - це типу "в пути" російською)

"Цій" дійсно робить речення доволі дивним. Але так вже було прийнято перекладати the


mizail

Дякую. Я зрозумів. Це просто був такий пізній жарт :)

P.S. "Люлі-люлі, треба спати, — Над синком шепоче мати, — Як заснеш — тобі усе. Сон в корзині принесе."


Vinnfred

Просто "Вона в цій дорозі." звучить для мене, якщо чесно, більше як ваш варіант :D


rawstick

Речення "Вона в цій дорозі" по перше не має сенсу українською (так не кажуть), по друге - дослівний переклад такої нісенітниці все таки "She is IN this road". Її, бідолашку, все таки заасвальтували саме в цю дорогу. :)


Bogdannwg

заасвальтована ?


RoksolanaVoznyuk

Вона на дорозі (стоїсть, наприклад) - в дорозі звучить дуже дивно


Milkho

Вона в дорозі може означате, що вона вже їде (йде).


Olena764533

Що це взагалі означає: вона в цій дорозі????? І "on" перекладається як "на", а "в" це "in"


Andreinlion

Єдинн питання чому on а не at/in


JimmyCarrotSP

Цікаво, що такого зробила бідолашна, що її в асфальт закатали? Можливо не виправляла помилки вчасно?)))


rawstick

Важкі, лихі 90-ті повернулися, бандити знову з'явилися. От і нема бідолашної...


vosaul

Там де треба було написати відповідь, написав ON - виправило на IN, після цього вибір варіантів - вибираю IN - знову помилка, правильно ON,


Mariana820008

Вона що в асфальт закатана чи як?


Aleksandr642183

А як тоді буде " Вона на цій дорозі" . Вона там може просто стояти, наприклад.


Marichka25379

А on - в перекладається? Не знала...

Learn English in just 5 minutes a day. For free.