"My own son?"

Переклад:Мій власний син?

July 18, 2015

16 коментарів


Eugen285368

Також не розумію як син може бути власним? Власна може бути річ. Для підсилення ефекту погоджусь із варіантом - "рідний".


proruslan

Так говорять. Але кажучи "власний", не мають на увазі якусь власність, а просто підсилюють емоцію, (з)невіру, здивування тощо.


11chKG

Чому не може бути ,,мій син"


English978067

А якого дідька подавати такий непотрібний для початківців матеріал,замість базових ,основних навичок???


OryshkaVitriana

а до питання не потрібно додавати дієслово?


Nordry

Ні. Це питання, яке виражає здивування, а не якусь дію.


Anjeylav

а як мій син може бути не власним?о_О


Vinnfred

own вживається для "підсилення ефекту".

Уявіть, ви вважаєте свого сина добре вихованим відмінником і раптом вас викликають до школи і кажуть, що він розбив вікно та побив однокласника. Ви не вірите, що він міг таке зробити і вигукуєте: My son? My own son?! (це не міг бути мій син, це мав бути хтось інший!) :)


Vasyl-ko

тоді вже "рідний", а не "власний"


Milkho

До чого тут це? Чи ми граємо в гру "знайди протилежне за значенням речення" ?


Anjeylav

ти про що?))) про неправильне формулювання перекладу, а ти в чиш українську?))


Milkho

про неправильне формулювання перекладу

Цікаво почути правильний, на вашу думку, варіант..

а ти в чиш українську?

Намагаюсь.


filinoGIRL

так це правда я навiть не знаю чому це речення так зроблено


chif14

А чому дивуватись? Цю програму машина створила, а не людина, тому і "власний син"...


jVR114

Я думаю ця жінка дивується тому що її хтось розказує про її сина.Але навіщо ще слово " власний "?


Helpiker_school

Чому не особистий?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.