1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Why do I not have a health i…

"Why do I not have a health insurance?"

Çeviri:Neden benim bir sağlık sigortam yok?

July 18, 2015

8 Yorum


Metehan907247

Neden bir sağlık sigortam yok benim? Bunu da kabul etmedi.

December 31, 2016

Chrysalism_

Devrik cümle oluyor öyle. Ondan kabul etmemiş olabilir.

July 25, 2019

ercan532

Soruda "why don't i have" olmuyormuydu

June 5, 2018

Ender_M_G

Doğru fakat eğer do ve not ayrı kullanacaksanız Why do I not have a health insurance? şeklinde olur. Don't kullanacaksanız yazdığınız doğru yani Why don't I have a health insurance?.

January 16, 2019

YunusEmrez7

benim sağlık sigortam neden yok kabul etmedi

July 18, 2015

Emma-lee93

Ekledim.

July 20, 2015

oznynktr

Why do I have not a health insurance? Bir yanlış yok değil mi bu şeklinde de?

November 26, 2016

bilgekaganylmz

"Why do I have not" diye bişey duymadım ama var mı bilmiyorum.

July 2, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.