"Onineatendashajlonenjulio."

Translation:One does not expect hail in July.

3 years ago

35 Comments


MauriceReeves
MauriceReeves

En Usono oni ĉiam atendas hajlon en julio.

3 years ago

FredCapp
FredCapp

Kie mi loĝas, en Koloradio, la hajlon plej peze falas somere.

3 years ago

spuddy93
spuddy93

Truth.

2 years ago

bonniee
bonniee

Jes! En Marilando, oni ofte atendas hajlon en aŭgusto.

3 years ago

aquaticsklo

Marilando! Iru, blukraboj!

2 years ago

FredCapp
FredCapp

Iru kien?

1 year ago

aquaticsklo

Diablejen.

1 year ago

SeptimusBones
SeptimusBones

En Finnlando, nur hajlas somere.

3 years ago

Lingvulino
Lingvulino

Saluton al vi, ankaŭ de Finnlando (de kelkaj jaroj en Mariehamn, Alando).

1 year ago

PatriciaJH
PatriciaJHPlus

Jes, hajlo ofte okazas kun fulmotondroj Usone . Ĉu eĉ ekzistas kie, tie oni ne atendas hajlon julie?

3 years ago

FredCapp
FredCapp

Kie mi antaŭe loĝis, en Kalifornio, malofte hajlis, kaj tiam, plej ofte dum la vintro. Fakte malofte pluvas somere. Tiu loko bezonas plu da akvo.

3 years ago

ChadScherr

Does anyone have any guidance on translating atendi as "to expect" vs "to wait for"? Both make sense here, but the meanings are very different.

3 years ago

JohnMoser1

Pick whichever one makes the most contextual sense. Waiting for hail in July would make semantic sense, and not contextual sense.

2 years ago

Cambarellus
Cambarellus

Indeed. It's odd that both those very different words are expressed by the same word in Esperanto; it is what it is though.

9 months ago

Ehron1
Ehron1

Oni ne atendas la hispana inkvizicio!

3 years ago

FredCapp
FredCapp

Hajlu hispanion!

Ne… atendu…

Estas la Esperantan Inkvizicion!!

2 years ago

Montarano1
Montarano1

Oni ne atendas la hispanaN inkvizicioN. ... feli^ce!

1 year ago

KOTH_Krunch
KOTH_Krunch

or the spanish inquisition. DUNNNNNNNN! nobody expects the spanish inquisition!

2 years ago

FredCapp
FredCapp

Ni havas tri armilojn…

2 years ago

carbsrule
carbsrule

Estas vintro en Aŭstralio en julio, do ni ĉiu jare atendas hajlon.

3 years ago

AGreatUserName
AGreatUserName

En Brisbano, de kie mi venas, hajlas ĉefe somere.

3 years ago

NessyNoinex

Mi sxatus vidi hajlon en julio en Hispania...

3 years ago

-CEREZA-
-CEREZA-

would hailstone be hajlero?

1 year ago

FredCapp
FredCapp

Jes.

1 year ago

truelefty
truelefty

Cxi tie estas vintro en julio... "Oni ne atendas hajlon en julio en Usono"

3 years ago

DavidLamb3

...aŭ "en la norda hemisfero"

2 years ago

FredCapp
FredCapp

ĉu vi ne legis la tajpado de Maurice REEVES, ĉe la paĝ-supren? En la plejparto de Usono oni anticipas hajlon dum la somero. Julio ŝajnas esti somera monato ĉi tie.

2 years ago

Bitspark
BitsparkPlus

Estas vintro en Aŭstralia en Julio, do fakte Julio eble estas la plej verŝajna monato por vidi hajlon ĉi tie.

2 years ago

minombreespollo

Would antaŭvidas be more accurate in this sentence?

2 years ago

FredCapp
FredCapp

Depends. Do you mean to say "Foresee" or do you mean "expect"?

"One does not foresee hail in July" might require a time frame of some sort; ever, over the next 2 years, this April, etc. "One does not expect hail in July" just means that it is, to the speaker at least, an unusual, but not unheard of, event.

2 years ago

minombreespollo

I meant the second option. I learnt antaŭvidi as expect.

2 years ago

JohnMoser1

Foresight does not restrict to time frame. One may claim to not foresee any difficulties in an action given current and likely future conditions. The time frame may be considered "at any time", although it's implied that a change in conditions would change foresight.

One does not foresee hail in July because the conditions in July of any year are not conducive to hail, and hail in practice does not come in July. Such a statement implies conditions--in this case, the condition of being during the portion of the year known as July.

2 years ago

Mojtaba4747

Kio estas hailo?

2 years ago

FredCapp
FredCapp

Mi ne scias kio hailo estas, sed hajlo estas glaciiĝinta pluvo, falanta dense en grajnoj.

Pecoj de glacio kiu falas el la ĉielo. La aĵo ŝajnas esti nekonata en lokoj pli proksima al la ekvatoro.

2 years ago

linuxier
linuxier

En Argentino ni atendas ĝin en julio

6 months ago
Learn Esperanto in just 5 minutes a day. For free.