"She went to the doctor."

Переклад:Вона пішла до лікаря.

July 18, 2015

12 коментарів
Це обговорення закрито.


892O

А чому не "Вона ходила до лікаря"?. Може вона навіть не попала на прийома, але вона ходила. Чому не може бути такий варіант?


OlexCh

А чим "відвідала лікаря" неправильно?


Milkho

"відвідала лікаря" еквівалентне "сходила до лікаря", тобто вже завершила похід до лікаря.
З речення нам не ясно чи дійшла вона до лікаря, чи прийняв він її, ми знаємо лише, що вона пішла до лікаря.


piguy3

I agree it's not fully clear to the extent demanded by Slavic verbs of motion what action is indicated by this English sentence, but I would say 9 times out of 10 it means that she went, was seen by the doctor, and has returned.


g1gB4

А чому не "вона йшла...?"


Tania285124

Так, чому? Йшла і хто знає чи дійшла, логічно ж


Olly_1052

"Вона йшла" = she was going...


Sorokas

Чи правильно сказати "She went the doctor"?


Kaminari_Okami

Ні, оскільки у даному випадку є необхідним слово, що вказувало б на "напрямок" руху, у даному випадку "to" (до). Так, Ваш варіант є ближчим до дослівного перекладу українського речення "Вона відвідала лікаря", але, на жаль, англомовні так не кажуть


WzM72

А можна сказати "вона ходила до лікаря"


Olexii685351

Цей варіант приймає.


positiveettitude

Чому не WALKED to the doctor як вказувалось в одній із попередніх вправ

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.