"The animals"

Переклад:Ці тварини

3 роки тому

21 коментар


tSas12

Воно мені каже we а пише що треба писати the

10 місяців тому

IxP65

Якщо не зрозуміли фразу, то поруч зі значком прослуховування є значок прослуховування з уповільненням

9 місяців тому

DP9u3

Фе тупа програма

8 місяців тому

tYfd2

Ці тварини, і писати: "Ви тупі!"- недоречно. Тут вчаться писати і читати анг. мовою.

2 роки тому

CENKOtka

чому THЕ animals означає ЦІ тварини? можна ж перевести як ЦЕ тварини

3 роки тому

Milkho
Milkho

Не можна. Ці частини мови зовсім не взаємозамінні.

Ці тварини. - The animals (These animals)
Це (є) тварини. - These are animals

3 роки тому

efHx8

ти розумний

11 місяців тому

sandrino555

Правильно ці тварини The animals

2 роки тому

7dFK

Да ці тварини ❤ The animals

11 місяців тому

sandrino555

Це тупий ха-ха

2 роки тому

karina-sofia

а тварини і тваринки те саме мають значення

1 рік тому

EnmM5

Воно говорить ПІ ЕНІМАЛС

1 рік тому

Firachok

чо не можна тварі просто

2 роки тому

YubaYuba

взагалі вперше чую що артикль THE перекладається як ЦІ

3 роки тому

ysvitlanam

Тварини і все ви тупі всі просто

2 роки тому

POLINKApla

І я теж

3 роки тому

wimV9

Погана програма

1 рік тому

7dFK

Ти вопше тупа в тебе -10 а в мене 34

11 місяців тому

Пов’язані обговорення

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.