1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "What is the word's meaning?"

"What is the word's meaning?"

Переклад:Яке значення цього слова?

July 19, 2015

9 коментарів


Viktor_Humeniuk

Значить- чому не підходить?


Nordry

Зі словом "значить" у перекладі українською оригінальне речення мало б виглядати так: "What does the word mean?".


MCTantra

Яке цього слова значення? -можна також поствити як вірна вілповідь


VovaPodolian

апострофи бісять, що видає за помилку.


IhorProkop

Як розуміти що воно говорить


just_simple.

Підскажіть будь ласка навіщо там закінчення 's - це скорочення від is?


oksans16

Можна прийняти відповідь.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.