"Whatistheword'smeaning?"

Переклад:Яке значення цього слова?

3 роки тому

6 коментарів


Viktor_Humeniuk

Значить- чому не підходить?

2 роки тому

Nordry
Nordry

Зі словом "значить" у перекладі українською оригінальне речення мало б виглядати так: "What does the word mean?".

2 роки тому

VovaPodolian

апострофи бісять, що видає за помилку.

2 роки тому

MCTantra

Яке цього слова значення? -можна також поствити як вірна вілповідь

2 роки тому

IhorProkop

Як розуміти що воно говорить

2 роки тому

just_simple.

Підскажіть будь ласка навіщо там закінчення 's - це скорочення від is?

1 рік тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.