1. Forum
  2. >
  3. Onderwerp: English
  4. >
  5. "Hij speelt terwijl jij werkt…

"Hij speelt terwijl jij werkt."

Vertaling:He plays as you work.

July 19, 2015

7 opmerkingen

Gesorteerd op topberichten

Luckyluke333

meanwhile is terwijl en toch fout

October 25, 2016

El2theK

Meanwhile vertaalt zich het beste naar ondertussen. Het gebruik van meanwhile in deze zin zou dus hetzelfde zijn als hij speelt ondertussen jij werkt.

October 25, 2016

VanBeveren2

Verschil van gebruik tussen as en while?

August 3, 2019

Fox272398

Curious too! When to use as, when to use while? Can somebody explain, please? Thank you!

August 13, 2019

jutta2006

Sorry kan het niet uitleggen maar zou het ook wel graag willen weten

September 2, 2019

teddo9

why you dont use (while) ?

May 29, 2019

ToSchutte

I don't understand too. When do you use while and when do you use as?

June 20, 2019
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.