1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Жінка і дитина граються."

"Жінка і дитина граються."

Переклад:A woman and a child play.

July 19, 2015

13 коментарів


Fb8U1

"Чому play, а не plays?" Гарне запитання.

A woman і a child - однина, але граються вони разом, удвох. А додається s лише до третьої особи однини Present Simple. "Граються" - множина.


Igor190320

woman and child playing


StardustOk

Мені здається, що поза контекстом повинен прийматись і визначений артикль. the woman and the child play


Oleg179588

Чому play а не plays


2qoM

Обов'язково ставити артикуль а перед жінкою і дитиною?


Milkho

Так, артикль позначає однину цих іменників.


Novichok573027

woman/ women. child/children

Поясніть, будь ласка, яким чином тут артикль позначає однину іменників?


SerhiiSorokin

Наскільки я зрозумів, у них сам власне артикль нічого не визначає. Просто у них прийнято екати перед іменниками однини, хоча й далеко не в усіх випадках. Чим далі я вчу артиклі тим більша в мене істерика від винятків та умовностей. Коли е собака біжить по зе мосту. В той час як я пишу е статтю. Тобто е собака по е мосту бігати не може, лише по зе мосту, але я, такий собі письменник, щось пишу, сам не знаючи що. Я ридаю від цих артиклів. Їх неможливо зрозуміти, лише завчити.


ymli16

A woman and a baby play - не приймається. Чим "baby" не дитина?


Olly_1052

baby - це немовля, child - дитина взагалі, без зазначення віку.


Fb8U1

Є проблеми із надсиланням коментарів у Андроїд.


PavloBazalytskyi

Мені дивно, чому для it (адже дитина "воно") не ставиться закінчення "s", я навмисне бездумно і нелогічно поставив це "s", щоб "було", можливо колись "дожену"...


SerhiiSorokin

Ну, як на мене, я написав без s, тому що жінка і дитина разом це вже вони, тобто they. Тому без s. Навіть українською звучить граЮться а не граЄться. Тобто вонИ а не вонО.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.