1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Жінка і дитина граються."

"Жінка і дитина граються."

Переклад:A woman and a child play.

July 19, 2015

8 коментарів


Fb8U1

"Чому play, а не plays?" Гарне запитання.

A woman і a child - однина, але граються вони разом, удвох. А додається s лише до третьої особи однини Present Simple. "Граються" - множина.


StardustOk

Мені здається, що поза контекстом повинен прийматись і визначений артикль. the woman and the child play


Oleg179588

Чому play а не plays


2qoM

Обов'язково ставити артикуль а перед жінкою і дитиною?


Milkho

Так, артикль позначає однину цих іменників.


Novichok573027

woman/ women. child/children

Поясніть, будь ласка, яким чином тут артикль позначає однину іменників?


Fb8U1

Є проблеми із надсиланням коментарів у Андроїд.


Toxagrim

Вони просто не можуть виправити"НЕДОЛІКИ"

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.