1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "The man said something."

"The man said something."

Переклад:Цей чоловік сказав щось.

July 19, 2015

9 коментарів


a.ryzhiy

Чому не можна написати: "Цей чоловік казав щось."


Sasha04M

тому що ,казав -це наче казав але не закінчив ,а так сказав - закінчив


SashkoSopotyak

тобто ви мали на увазі час Past Perfect доконаний (сказав) Past Simple минулий(казав).


Fb8U1

Щодо доконаного і недоконаного виду дієслів. Не варто шукати відповідність між цими формами в англійській і українській мовах. Ось цитата:

"В українській мові дієслово має три часи — теперішній, минулий і майбутній. Форми часу і способу в українській мові утворюються головним чином за допомогою закінчень, префіксів або чергування звуків (пишу — писав — напишу і т. д.). У системі українського дієслова є форми доконаного і недоконаного виду.

В англійській мові є 16 граматичних часів. Форм доконаного і недоконаного виду немає. Для утворення форм часу і способу в англійській мові вживаються переважно допоміжні дієслова (I am writing, I have written, I shall write і т. д.)".

Більше про спільне і відмінне між двома мовами можна почитати тут: https://opentalk.org.ua/langstory/gramatika-angliiskoi-movi

Читати небагато, але стане ясно, над чим не варто заморочуватись, шукаючи аналогії.


PetroMatsu

А "сказав" це хіба не had said, себто доконаний час? Тоді як буде англійською "Він казав щось" ?


PetroMatsu

Ще сюди ж. В перекладі є "сказав" і "говорив". Чим по змісту "говорив" відрізняється від "казав"?


PetroMatsu

По ходу цей сайт вже ніхто не модерує! Для чого людям голову морочити? Закрийте його!


Fb8U1

Кожен має право і змогу закрити цей сайт: для себе.


mEJw2

Цей чоловік щось казав.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.