"Eat!"

Переклад:Їжте!

July 19, 2015

25 коментарів
Це обговорення закрито.


IraGavrilu

А Їж тож можна ?


deniko
Mod
Plus

Звичайно можна.

Eat! - так можна сказати, наприклад, дитині або собаці, тоді це буде "Їж!".

Можна сказати, наприклад, групі дітей - тоді це буде перекладатися "Їжте!"


VandaRoma

Пишуть переклад їж, а тут переклад їсти.. Там і там різні слова..


a3wZ10

Їсти перекладається to eat.А а наказове "їж"-eat!


Taras35

Eat - їсти


OxVW7

А я написала їсти і мені зарахувало


deniko
Mod
Plus

Так, тому що українською так можна сказати:

Їсти!

В сенсі "Ану давай їж!"

Звичайно, це трохи грубовато, але це може бути і жартівливою наказовою формою, або ви так можете звертатися до тварини, наприклад.


Xhch17

Їм теж можна, а вони зарахували це, як опечатку


deniko
Mod
Plus

Ні. "Їм" - це скорочена форма речення "Я їм", але аглійською тоє "я" з речення не викинути. Тому "Я їм" - це або I'm eating, або I eat.

А просто Eat!, як речення - це наказовий спосіб, це або "Їж", або "Їжте"


3uBB

В слоумо звучить вкінці з 'с'. Наче сказали "eats"


deniko
Mod
Plus

Мені звучить нормально і в слоумоу, але це може залежати від пристрою.

Може, чується s на кінці тому що англійська t - це не українська т, це, фактично, "т" з придиханням, і якщо її проговорювати в повільному темпі отоє придихання дещо нагадує перехід до s.

Пов'язані обговорення

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.