1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "У нас є пальта."

"У нас є пальта."

Переклад:We have coats.

July 19, 2015

14 коментарів


4Nju1

А чому не підходить "We have a coats"?


AniutaFromUA

Артикль а використовується тільки для однини. У множині використовується або the, або без артиклів


margarita335734

Та сама проблема!!!!!


8Jk42

Такаж сама проблема


Yt4w7

Не знаю


vasya284335

Пальта??? WTF??


Oksana802189

Й1ц46глхрп


Oksana802189

Пааааапро


men75790

Чому пальто (coats) воно не в меножені!


Milkho

пальто - coat (однина);
пальта - coats (множина).

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.