Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Dívka odpovídá."

Překlad:A girl answers.

před 3 roky

10 komentářů


Ifka10

The girl responds A girl answers Prosim proc je v prvni větě "the" a v druhé "a"??

před 2 roky

Nemesis_NaR

Obojí je v pořádku, ale použijí se v trošku jiném kontextu. Doporučím podrobné pročtení prvních tří odkazů uvedených v této diskuzi: https://www.duolingo.com/comment/6937094

před 2 roky

lena934519

Jaký je důvod konvovky 's' ,když je dívka jednotné číslo?díky

před 3 roky

Nemesis_NaR

Právě ten, že dívka je jednotné číslo. "s" se přidává jen a pouze pro 3. osobu čísla jednotného. Tedy "I answer, we answer, ale he answers." Jak jednoduché v porovnání s českými "odpovídám, odpovídáte, odpovídá atd." :-)

před 3 roky

e_m_i_l_s

Preco je tam nevyhnutny clen? Bol by to bez neho prikaz? Devce odpovidej! (?)

před 2 roky

ValaCZE
ValaCZE
Mod

Protože girl je počítatelné podstatné jméno a k těm se člen ve většině případů dávat musí. Rozkaz by byl "Girl answer!"

před 2 roky

Filomena.Prvni

Takže "Cook cooks." je jednou z výjimek?

před 4 měsíci

Mja1713
Mja1713

Jde u vsech podstatnych jmen "a" i "the"?

před 2 roky

Nemesis_NaR

Ne, některá jsou takzvaná nepočitatelná a tam nemůže být neurčitý člen, místo něho tam není nic. Např. "I want water" = "Chci vodu." Dále "a" nemůže být u množného čísla.

Více k nepočitatelnosti zde: http://www.helpforenglish.cz/article/2006082501-pocitatelna-a-nepocitatelna-podstatna-jmena

před 2 roky

Kja403914

Proč ta paní vyslovuje "girl" jako "dží ir"???

před 9 měsíci