1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Це меню здається вегетаріанс…

"Це меню здається вегетаріанським."

Переклад:The menu seems vegetarian.

July 20, 2015

4 коментарі


drummer_ua

The menu seems to be vegetarian


deniko
Mod
Plus

Не знаю, чому цей коментар настільки замінусований (я побачив його з рейтингом -5 і плюсанув), але це правильний варіант речення. Так теж можна, і це дуже природнє речення англійською


6vIh2

А чому тут не ставиться is? Допоможіть будь ласка


deniko
Mod
Plus

А де саме можна поставити is? "здаватися" - це to seem, тут не треба дієслова to be - бути.

Чи ви мали на увазі, чому не можна вживати Present Progressive - The menu is seeming vegetarian?

Деякі дієслова, включаючи seems, не вживаються у цьому часі.

Тут є список дієслів, що таким чином не вживаються:

https://www.englishclub.com/grammar/verbs-continuous-meaning.htm

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.