"Onun silahı bir kitaptır."

Çeviri:His weapon is a book.

3 yıl önce

7 Yorum


SerkanCaniberk

Her book is a weapon yazdim kabul etmedi.

3 yıl önce

Emma-lee93

"Onun kitabı silahtır" yazmışsın

3 yıl önce

SerkanCaniberk

doğru. teşekkürler.

3 yıl önce

Velikaraki

onun kitabı bir silahtır. demişsiniz. özne değişmiz.

10 ay önce

yucelpmk

A book is gun of him??

3 yıl önce

aozkinay

"His book is his gun/weapon"

2 yıl önce

Murat478789

Bu onun kitabı onun silahıdır anlamına geliyor. Aslında aynı anlam. Raporla

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.