"Why do I not have a hotdog?"

Translation:Чому у мене немає сосиски?

3 years ago

4 Comments


Happy_Life_9
Happy_Life_9

а як це сталося, що в українській мові хотдог це сосиска? Хот дог без сосиски(вегетарианський) це також сосиска? А сосиска без булки (коли вона окремо, а не є частиною хотдога), як називається? В іншому реченні у мене не прийнято sausage для перекладу слова сосиска, як це так?

3 years ago

Myron1313

hot dog is singular, but сосиски is plural. I reported this.

3 years ago

Radoslav123
Radoslav123

сосиски is also singular, accusative and that is the case of this sentence

2 years ago

RuslanKolo2

Хотдог doesn't really translate. I would simply write хотдог

2 years ago
Learn Ukrainian in just 5 minutes a day. For free.