"Why do I not have a hotdog?"

Translation:Чому у мене немає сосиски?

July 21, 2015

4 Comments


Happy_-Life

а як це сталося, що в українській мові хотдог це сосиска? Хот дог без сосиски(вегетарианський) це також сосиска? А сосиска без булки (коли вона окремо, а не є частиною хотдога), як називається? В іншому реченні у мене не прийнято sausage для перекладу слова сосиска, як це так?

August 23, 2015

Myron1313

hot dog is singular, but сосиски is plural. I reported this.

July 21, 2015

Radoslav123

сосиски is also singular, accusative and that is the case of this sentence

January 5, 2016

RuslanKolo2

Хотдог doesn't really translate. I would simply write хотдог

January 13, 2016
Learn Ukrainian in just 5 minutes a day. For free.