1. Forum
  2. >
  3. Topic: Ukrainian
  4. >
  5. "Why do I not have a hotdog?"

"Why do I not have a hotdog?"

Translation:Чому у мене немає сосиски?

July 21, 2015

4 Comments


hl_on_duo

а як це сталося, що в українській мові хотдог це сосиска? Хот дог без сосиски(вегетарианський) це також сосиска? А сосиска без булки (коли вона окремо, а не є частиною хотдога), як називається? В іншому реченні у мене не прийнято sausage для перекладу слова сосиска, як це так?


Myron1313

hot dog is singular, but сосиски is plural. I reported this.


Radoslav123

сосиски is also singular, accusative and that is the case of this sentence


RuslanKolo2

Хотдог doesn't really translate. I would simply write хотдог

Learn Ukrainian in just 5 minutes a day. For free.