"Nevidím tě."

Překlad:I cannot see you.

July 21, 2015

13 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


hudko

Nieje to skor "Nemuzu te videt"?


hudko

a mozem vediet preco, pripadne ako by to molo? I do not see you - nevidim ta .....I cannot see you - nemozem ta vidiet Ci? Ako by bolo potom "nemozem ta vidiet"?


kacenka9

I am not able to see you


Nemesis_NaR

Tady je možná matoucí to, že angličtina pro smyslová slovesa (hear, see, smell) používá jak "I see you" tak "I can see you" s tím, že obojí znamená "Vidím tě."

Bo dokonce občas to je i naopak, že jenom ta verze s "can" znamená to, co bychom česky čekali a verze bez znamená něco jiného. Typicky:

"I can see." = "Vidím." vs "I see" = "Aha."

Či vtipnější: "I can smell" = "Cítím/Čichám/Mám čich." vs "I smell" = "Smrdím."


TerezaRezn

Musi byt "cannot" psano dohromady? Proc nelze napsat zvlast? Dekuji.


Jirka594359

Ahoj, proč tedy nejde I AM NOT ABLE TO SEE YOU. -doslova to znamená nejsem schopný tě vidět.


ZdekaSchoo

jste si odpověděl sám, i am not able=nemohu, nejsem schopný, vidím je buď i see nebo i can see, v zéporu i do not see nebo i cannot see https://www.helpforenglish.cz/forum/thread/25842-can-see-can-hear-can-feel


AmaHoliov

Proč mi to neuznává "I hate you"?


Jirka594359

V zadání je : Nevidím tě. Vaše I hate you znamená : nenávidím tě. Ale to se lehce přehlédne , také se mi to stalo.


JaroslavHe18

I do not see?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.