1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Everyone is here today."

"Everyone is here today."

Překlad:Všichni jsou dnes zde.

July 21, 2015

17 komentářů


J.J.Cox

Proč by nemohlo být "Dnes tu je každý" ?

July 21, 2015

kacenka9

Uz mohlo. Veta mela 67 verzi, s vasim slovosledem jich nabehlo 73. Cestina je fakt mrcha a ty roztodivne slovosledy nam bude jeste chvili trvat, nez vychytame.

July 21, 2015

39720

Omylem jsem napsala "...každá". Vyhodnotilo to jako chybu. To mě přivedlo k otázce: Platí výrazy everyone a everybody i pro ženský rod (každá, všechny)?

February 18, 2017

PetrBlaha5

Nevim

December 8, 2018

Filomena.Prvni

Zde je to ve smyslu "všichni", tedy ony, oni, ona. U "každá" by muselo následovat podstatné jméno - žena...

October 7, 2017

Jakub678955

Zkusil jsem to napsat do googlu a prvni odkaz je na kanadske aerolinky co nahrazuji "ladies & gentlemen" genderove neutralnim everyone:))))

Takze podle me to anglictina nikdy nerozlisovala a dnes vase snaha zduraznovat ze hovorite jen o zenach bude brana jako neomalenost nebo agresi.

October 15, 2019

PetrBlaha5

Nedali mi do víběru dnes

December 8, 2018

sulcova60

Všichni je množné číslo, proč tedy " is"?

September 8, 2015

Nemesis_NaR

Protože "everyONE is".

Další překlad té anglické věty by mohl být: "Každý tu dnes je."

September 8, 2015

FonziiOne

Já jsem napsal ''každý tu dnes je'' - neuznalo to

May 28, 2017

Nemesis_NaR

O jaký typ cvičení šlo? Nebylo to náhodou s reproduktorem, že vám to přečetlo větu anglicky?

Jinak já do nastavení věty nevidím. Pokud se jednalo o překlad a nebylo to přijato, pak nezbývá, než použít klasícké tlačítko "Ohlásit problém"

May 29, 2017

Jakub678955

Kazdy tu dnes je by kazdy rodily cech nerekl ani po deseti dvanactkach.

October 15, 2019

[deaktivovaný uživatel]

    "dnes tu jsou všichni" je špatně? Proč?

    October 3, 2015

kacenka9

    -Protoze tento slovosled vytvril verze 75 az 79, ktere az do tech chybely

    October 3, 2015

JanVahala

    mi pride jako ze.. everybody jsou všichni a everyone je každy.. ale je to asi fakt jedno

    October 23, 2016

jiinaatavov

    když bych napsala Everyone are here today je to špatně? Když je to množné číslo?

    November 30, 2016

nueby

    Není no množné číslo. Everyone, everything IS.

    November 30, 2016
    Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.