Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"The dress is green."

Překlad:Ty šaty jsou zelené.

před 3 roky

7 komentářů


remotsuc

Mohu se zeptat.. proč nejde přeložit jako- Ten oděv je zelený. Děkuji.

před 3 roky

Nemesis_NaR

Vidím teda, že "oděv" je dokonce i v nápovědě, což by asi nemusel... Protože "dress" jako podstatné jméno opravdu jsou v první řadě dámské, zpravidla jednodílné, šaty. Když si do Googlu vyhledávání obrázků zadáš "dress," tak ti to vyhodí jen a pouze dámské róby. Takže ne, pro "oděv" existují mnohem vhodnější slova jako "(piece of) clothing, clothes či wear."

před 3 roky

JanLyko
JanLyko
Mod

Možná annu matou vojenské oděvy jako Service Dress nebo Battle Dress. Ale ty to mají explicitně v názvu.

před 3 roky

remotsuc

JanLyko - děkuji za připomínku...presto ze jsem blondýna.. mam trošku myslící mozek a vážně nejsem ztracena v prekladu díky Service Dress či Battle Dress.. =oD ale je možné ze to může být pro někoho matoucí

před 3 roky

JanLyko
JanLyko
Mod

Tak já se přiznám. Pro mě to zprvu matoucí bylo.

Úplně přesně je to takhle:

DRESS
1 : a piece of clothing for a woman or a girl that has a top part that covers the upper body and a skirt that hangs down to cover the legs

  • She wore dresses only on special occasions.
  • She wore a short/long black dress to the party.
  • Her wedding dress was decorated with lace.

2 : a particular type of clothing

  • The guests were clothed in traditional Indian dress.
  • It is wise to wear conservative dress to an interview.
před 3 roky

remotsuc

JanLyko - mate pravdu..to může byt na pochopení matoucí

před 3 roky

remotsuc

Nemesis_NaR-Bohužel neměla jsem .oděv. v nabídce.. kdyby ano. nemusela bych se ani blbě ptát. Každopádně překladač Google nepoužívam..tudíž ani nevim co vyhledává.. ale muj slovník angličtiny (kniha) ukazuje: strojit. šat. kostým. šaty. oděv. Každopádně děkuji za objasnění.nyní chápu

před 3 roky