1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The dress is green."

"The dress is green."

Překlad:Ty šaty jsou zelené.

July 21, 2015

6 komentářů


remotsuc

Mohu se zeptat.. proč nejde přeložit jako- Ten oděv je zelený. Děkuji.


Nemesis_NaR

Vidím teda, že "oděv" je dokonce i v nápovědě, což by asi nemusel... Protože "dress" jako podstatné jméno opravdu jsou v první řadě dámské, zpravidla jednodílné, šaty. Když si do Googlu vyhledávání obrázků zadáš "dress," tak ti to vyhodí jen a pouze dámské róby. Takže ne, pro "oděv" existují mnohem vhodnější slova jako "(piece of) clothing, clothes či wear."


JanLyko

Možná annu matou vojenské oděvy jako Service Dress nebo Battle Dress. Ale ty to mají explicitně v názvu.


remotsuc

JanLyko - děkuji za připomínku...presto ze jsem blondýna.. mam trošku myslící mozek a vážně nejsem ztracena v prekladu díky Service Dress či Battle Dress.. =oD ale je možné ze to může být pro někoho matoucí


JanLyko

Tak já se přiznám. Pro mě to zprvu matoucí bylo.

Úplně přesně je to takhle:

DRESS
1 : a piece of clothing for a woman or a girl that has a top part that covers the upper body and a skirt that hangs down to cover the legs

  • She wore dresses only on special occasions.
  • She wore a short/long black dress to the party.
  • Her wedding dress was decorated with lace.

2 : a particular type of clothing

  • The guests were clothed in traditional Indian dress.
  • It is wise to wear conservative dress to an interview.

Jiina372767

Stalo se někomu, že nebyla slyšet nahrávka? V normálním tempu ticho, v pomalém tempu pouze půl věty...

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.