"We are boys."

Переклад:Ми - хлопці.

July 22, 2015

10 коментарів


andy_pit

Мені написало: "Неверное слово. Мы - мальчики.". Хоча всі попередні відповіді я давав українською, і доволі успішно.


uvpH4

Коли ставиться артикль are ?


Nordry

"Are" не артикль, а дієслово-зв'язка :). Воно вживається для множини, для однини - "is".


_LoL2

Перед You We They


Boris756478

ми пацани


Vova_Scorpion

Не треба, це множина


zQLY3

Воно лагає


comandos_lviv

артикль не треба перед boys?


Jarema3

Треба обов'язково!

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.