Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"We are boys."

Переклад:Ми - хлопці.

0
3 роки тому

10 коментарів


uvpH4

Коли ставиться артикль are ?

1
Відповісти1 рік тому

Nordry
Nordry

"Are" не артикль, а дієслово-зв'язка :). Воно вживається для множини, для однини - "is".

1
Відповісти3 місяці тому

_LoL2

Перед You We They

-1
Відповісти5 місяців тому

andy_pit

Мені написало: "Неверное слово. Мы - мальчики.". Хоча всі попередні відповіді я давав українською, і доволі успішно.

1
Відповісти1 рік тому

Boris756478

ми пацани

0
Відповісти3 тижні тому

Vova_Scorpion

Не треба, це множина

-2
Відповісти2 роки тому

zQLY3

Воно лагає

-2
Відповісти2 роки тому

comandos_lviv

артикль не треба перед boys?

-3
Відповісти2 роки тому

Jarema3

Треба обов'язково!

2
Відповісти2 роки тому

nelsonlima0807

ZtóxIcOs

-9
Відповісти3 роки тому