1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "The writer drinks wine."

"The writer drinks wine."

Переклад:Цей письменник п'є вино.

July 22, 2015

4 коментарі


Sofden777

Чому обовязково писати (цей)???!!!

July 23, 2017

TolT2

як визначити рід по запитанні?

July 22, 2015

Milkho

Залежить від запитання. Часто в запитанні є займенник відповідного роду. З дієслова інколи неможливо визначити.

July 22, 2015

Vinnfred

У даному реченні повинні бути прийняті обидва варіанти

July 23, 2015
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.