Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"The writer drinks wine."

Переклад:Цей письменник п'є вино.

3 роки тому

4 коментарі


Sofden777

Чому обовязково писати (цей)???!!!

1 рік тому

TolT2

як визначити рід по запитанні?

3 роки тому

Milkho
Milkho

Залежить від запитання. Часто в запитанні є займенник відповідного роду. З дієслова інколи неможливо визначити.

3 роки тому

Vinnfred
Vinnfred

У даному реченні повинні бути прийняті обидва варіанти

3 роки тому