1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Why are you always late?"

"Why are you always late?"

Переклад:Чому ви завжди запізнюєтесь?

July 22, 2015

10 коментарів


anmorgul

Спізнюєтесь?


Natasha840959

А чим не підходить спізнюєтеся????


Anton142083

я можна нормально прокачати україномовну версію, щоб не приймалися лише конкретно прописані варіанти слів. задовбує. або навіщо взагалі було робити таку версію, якщо ніхто не займається


C2F81

спізнюєтесь=запізнюєтесь


Lily_white

Додайте "спізнюєтеся"


Peter_Kantrop

чому ти весь час запізнюєшся

внесіть юудь ласка такий варіант ще


RuslankoLang

А чим відрізнялося б від поточного "Why do you always late?" ?


Vinnfred

late — це не дієслово, а прислівник/прикметник (на відміну від українського "запізнюватись"). Тут використовується дієслово to be (to be late), тому й в запитанні слід використовувати теж його, а не do


RuslankoLang

Thank you for your answer!


Yuri257892

"... постійно спізнюєтесь..." не приймає. Хоча різниці не бачу.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.