Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Що означає ваше ім'я?"

Переклад:What is the meaning of your name?

3 роки тому

13 коментарів


VchH6

чому не можна так - what means your name

1 рік тому

Nordry
Nordry

Як мінімум, потрібне допоміжне дієслово. Згадаймо правила побудови запитальних речень у Present Simple:

Do/Does + іменник + дієслово.

Тобто ваше речення повинно мати вигляд: "What does your name mean?".

1 рік тому

Serzh_Tiger

думаю можна, в розмовній речі як раз такі спрощені конструкції використовують

1 рік тому

Oleg653816

What is the your name`s meaning

1 рік тому

Fb8U1
Fb8U1

Я не став би так висловлюватись. 1. Тут зайвий артикль the. Ось тут http://mi.anihost.ru/Dragunki/Malyj_pryzhok.pdf на стор 14 Драгункін пише, що всі вказівні, присвійні і ще деякі займенники витісняють артиклі, виконуючи ті самі функції. 2. У одному з уроків нам пояснювали, що присвійна форма з 's вживається переважно стосовно істот.

1 рік тому

Fb8U1
Fb8U1

У питальному реченні теперішнього часу вводиться допоміжне дієслово do у відповідній особі і числі. Воно ставиться перед підметом. Основне дієслово залишається без змін, як у словнику, і стоїть після підмета. What does your name mean?

1 рік тому

Fb8U1
Fb8U1

Місяць тому я не розумів, чому в питальному реченні теперішнього часу обійшлися без допоміжного do. Думаю, що тепер знаю. What is the meaning of your name? Дослівний переклад: Яке значення твого імені? Тут запитання до іменника (the meaning), а не до дієслова, тому допоміжне дієслово не вживається.

1 рік тому

fightermk

Питання - чому вживаємо mean, без закінчення s. Адже, якщо я звісно не помиляюся, name належить it, і здається в такому випадку дієсловам додається закінчення s?

1 рік тому

Fb8U1
Fb8U1

У цьому обговоренні бачу тільки одне речення зі словом mean. Мабуть, Ви питаєте про це: What does your name mean? Ви слушно зауважили, що тут третя особа однини, тому до дієслова в теперішньому часі треба додати закінчення s. Але є ще правило, що в питальних реченнях часів Present i Past Simple додається допоміжне дієслово do у відповідному часі, особі і числі. Воно ставиться перед підметом і приймає на себе закінчення s, а основне дієслово залишається після підмета у першій формі (як у словнику). Тому s побачимо у допоміжному does, а mean залишилось без закінчення. Детальніше про питальні речення, зокрема про спеціальне запитання, тут: http://easy-english.com.ua/types-of-questions/

1 рік тому

fightermk

Спасибі за відповідь. Вдуплився так сказати....)

1 рік тому

JimmyCarrotSP

What does mean your name? - What is wrong? Let's argue!

1 рік тому

Fb8U1
Fb8U1

Згадаймо порядок слів у питальному реченні. Питальне слово (what)+допоміжне дієслово (does)+підмет (your name)+смислове дієслово (mean). What does your name mean? Про це я писав учора трохи вище. Подивитись порядок слів можна тут: http://easy-english.com.ua/types-of-questions/

1 рік тому

JimmyCarrotSP

Так, дякую. Нарешті відповіді майже відразу.

1 рік тому