"Mám rád místní jídlo."

Překlad:I like local food.

July 22, 2015

11 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


Patrik_H

Nemuze byt I have like local food?


jgstcd

Nemuze. Bud to jidlo mate nebo ho mate rad. "Have like" je nejaka podivna smes tech dvou. Tomu by nikdo nerozumel.


TomPosinge

I like local meal nelze ?


Nemesis_NaR

Ne. Zaprvé proto, že "meal" je počitatelné a tak nemůže být bez členu. Hlavní důvod ale je, že "meal" je konkrétní jídlo a ne jídlo obecně, tudíž to v tomto významu vůbec nedává smysl. Ono ikdyž ani britové ani američani nejsou známí pro svou kdoví jak chutnou a bohatou kuchyni, tak mají 4 slova pro naše jedno "jídlo" a opravdu mezi nimi rozlišují. Více k tomu zde: http://www.helpforenglish.cz/article/2006031102-pleteme-si-food-meal-dish


paweru

Proč to nejde "a local food"


Nemesis_NaR

Protože "food" je narozdíl od třeba "meal" nepočitatelné a tak nikdy nemůže být s neurčitým členem "a"


Tomas84us

Moze byt I love local food?


Nemesis_NaR

To by jít mělo. Pokud nešlo, tak připomenu tlačítko "Ohlásit problém", viz https://www.duolingo.com/comment/7117296


Martin793456

I like regional food ?


Mirka431958

Jak poznám, že jde o všeobecné jídlo z jedné věty? Napsala jsem ..I like a local meal. v dobré víře, že se může jednat i o to jedno jídlo.


efka97316

Podle čeho poznat pocitatelné a nepocitatelné

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.