"She always believes me."

Překlad:Ona mi vždy věří.

před 3 roky

9 komentářů


Martinka03

může být ona ve mě pořád věří

před 2 roky

nueby
nueby
Mod

She always/still believes in me.

před 2 roky

jarinTrn

Je použitelné "už mi věří", prosím?

před 1 rokem

JanTatouse
JanTatouse

always = vždy, already = už

před 1 rokem

jarinTrn

Omlouvám se, má je chyba

před 1 rokem

apriorit

Proč nemůže být "Ona mě vždy věří"

před 3 roky

Nemesis_NaR

Protože to není správně česky. Věří komu, čemu, 3. pád - mi, mně.

před 3 roky

Akantar

Napsal jsem mě a bylo to špatně... chápu že češrinsky to není správně, ale na to podle mého názoru angličen koukat nebude.... :-P :-) Chci tim říct že by tu chybu stačilo podrhnout... ;-)

před 3 roky

ValaCZE
ValaCZE
Mod

Jen pro vaši informaci, odpovědi vyhodnocuje počítač, nikoli člověk. Angličan si té chyby sice nevšimne, ale to neznamená, že by se měla ignorovat jen proto, že se učíte cizí jazyk. Berte to tak, že si zároveň opakujete češtinu.

před 3 roky
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.