"On tě slyší."

Překlad:He hears you.

před 3 roky

5 komentářů


Petsu35

Jestli si dobře vzpomínám, tak nás ve škole učili, že smyslová slovese mají formu jen prostého času přítomného. Zde v komentáři to tak je, ale pod Správně je forma průběhová. Jak to tedy je?

před 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

U smysloveho vnimani je opravdu prubeh velmi vzacny, ale neni uplne nespravny a malo, ale pouziva se.

před 3 roky

Petsu35

Ok, děkuji.

před 3 roky

Aneta667454

Proč to nemuze byt ,, he you hears,, ???prosim odpovedte mi nekdo dekuji!!! ; )

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

V AJ je v 99% pripadu slovosled "Podmet+prisudek + kde, co, koho, kdy....' Malokdy lze mezi objekt a souvisejici sloveso vlozit jine slovo.

před 1 rokem
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.