Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"How is your wife doing?"

Μετάφραση:Τι κάνει η γυναίκα σου;

πριν από 3 χρόνια

12 σχόλια


ZoranMudronja
ZoranMudronja

Almost wrote "ποσο κάνει" instead of "τι κάνει"... oh, my... :-D

πριν από 3 χρόνια

charispolyviou

χα χα χα καλοοοο.....

πριν από 2 χρόνια

Annoula24

Μπορειτε να μου εξηγησετε γιατι παιρνει σαν λαθος τη μεταφραση "πως τα πηγαινει η γυναικα σου" ενω στα ελληνικα την χρησιμοποιουμε σαν εκφραση.?

πριν από 2 χρόνια

ssurprize
ssurprize

Επειδή πολλές φορές μια φράση μπορεί να μεταφραστεί με πολλούς τρόπους, όπως το "τι κάνει/πώς είναι/πώς τα πηγαίνει/πώς τα πάει/κτλ" και δεν μπορούν να προβλεφθούν όλες οι εναλλακτικές. Τώρα προστέθηκε και η δική σου μετάφραση! Ευχαριστούμε! :)

πριν από 2 χρόνια

Annoula24

Σας ευχαριστω για την αμεση ανταποκριση!!!

πριν από 2 χρόνια

AthinaPETRO

Η φράση που συνηθίζεται πάρα πολύ στα ελληνικά "Πως είναι η γυναίκα σου;" με τις ίδιες λέξεις θα αποδοθεί στα Αγγλικά;

πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

"How is your wife?"

πριν από 2 χρόνια

alemato

Το "how is your wife" ειναι σωστο?

πριν από 2 χρόνια

jeanprendiville

In English " how is your wife?" is the usual phrase, but if your wife was ill or maybe involved in a particular activity then you might say " how is your wife doing?"

πριν από 2 χρόνια

alemato

thanks

πριν από 2 χρόνια

ismetpajova

She's good

πριν από 2 χρόνια

ismetpajova

Oh wait... I don't have a wife.

πριν από 2 χρόνια