"How is your wife doing?"

Μετάφραση:Τι κάνει η γυναίκα σου;

July 22, 2015

13 σχόλια


ZoranMudronja

Almost wrote "ποσο κάνει" instead of "τι κάνει"... oh, my... :-D

July 22, 2015

charispolyviou

χα χα χα καλοοοο.....

November 20, 2015

Annoula24

Μπορειτε να μου εξηγησετε γιατι παιρνει σαν λαθος τη μεταφραση "πως τα πηγαινει η γυναικα σου" ενω στα ελληνικα την χρησιμοποιουμε σαν εκφραση.?

December 3, 2015

ssurprize

Επειδή πολλές φορές μια φράση μπορεί να μεταφραστεί με πολλούς τρόπους, όπως το "τι κάνει/πώς είναι/πώς τα πηγαίνει/πώς τα πάει/κτλ" και δεν μπορούν να προβλεφθούν όλες οι εναλλακτικές. Τώρα προστέθηκε και η δική σου μετάφραση! Ευχαριστούμε! :)

December 3, 2015

Annoula24

Σας ευχαριστω για την αμεση ανταποκριση!!!

December 5, 2015

ismetpajova

She's good

May 7, 2016

ismetpajova

Oh wait... I don't have a wife.

May 7, 2016

AthinaPETRO

Η φράση που συνηθίζεται πάρα πολύ στα ελληνικά "Πως είναι η γυναίκα σου;" με τις ίδιες λέξεις θα αποδοθεί στα Αγγλικά;

March 15, 2016

D_..
Mod

    "How is your wife?"

    March 15, 2016

alemato

    Το "how is your wife" ειναι σωστο?

    June 14, 2016

jeanprendiville

    In English " how is your wife?" is the usual phrase, but if your wife was ill or maybe involved in a particular activity then you might say " how is your wife doing?"

    June 17, 2016

alemato

    thanks

    June 21, 2016

mariaklouv

    Μπραβο σας!!!!!!!!!!!! Πίσω, πίσω,πίσω.....................................μου ακυρώσατε όλο το μάθημα και μου σπάσατε τα νεύρα. Χίλια μπράβο σας

    October 21, 2017
    Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.