1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "How is your wife doing?"

"How is your wife doing?"

Μετάφραση:Τι κάνει η γυναίκα σου;

July 22, 2015

15 σχόλια


Annoula24

Μπορειτε να μου εξηγησετε γιατι παιρνει σαν λαθος τη μεταφραση "πως τα πηγαινει η γυναικα σου" ενω στα ελληνικα την χρησιμοποιουμε σαν εκφραση.?


ssurprize

Επειδή πολλές φορές μια φράση μπορεί να μεταφραστεί με πολλούς τρόπους, όπως το "τι κάνει/πώς είναι/πώς τα πηγαίνει/πώς τα πάει/κτλ" και δεν μπορούν να προβλεφθούν όλες οι εναλλακτικές. Τώρα προστέθηκε και η δική σου μετάφραση! Ευχαριστούμε! :)


Chrissi518864

Γιατί είναι λάθος η απάντηση: τί κάνει η σύζυγός σου;


LEFTERIS235652

αυτή είναι η σωστή μετάφραση της πρότασης και πρέπει να το διορθώσουν!


jaye16

Ναι, και αυτό είναι σωστό και αποδέκτο.

Εάν η απάντησή σας δεν έγινε αποδεκτή, θα πρέπει να κάνετε μια αναφορά.

Εμείς οι διαχειριστές δεν έχουμε την δυνατότητα να δούμε τις απαντήσεις σας εάν δεν κάνετε ΑΝΑΦΟΡΑ Πώς να κάνετε μια ΑΝΑΦΟΡΆ]:

1.Πηγαίνετε στο κάτω μέρος της σελίδας με την άσκηση.

2.Κάντε κλικ στην

-Η απάντησή μου πρέπει να γίνει δεκτή. Ή τις άλλες επιλογές εάν τις χρειάζεστε

3.Στη συνέχεια παρακαλώ, προσθέστε ένα σχόλιο στη Συζήτηση ότι έχετε κάνει μια ΑΝΑΦΟΡΑ. Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία και την κατανόησή σας.


AthinaPETRO

Η φράση που συνηθίζεται πάρα πολύ στα ελληνικά "Πως είναι η γυναίκα σου;" με τις ίδιες λέξεις θα αποδοθεί στα Αγγλικά;


D_..

"How is your wife?"


alemato

Το "how is your wife" ειναι σωστο?


jeanprendiville

In English " how is your wife?" is the usual phrase, but if your wife was ill or maybe involved in a particular activity then you might say " how is your wife doing?"


GeorgeKara578648

Γιατι δεν χρησιμοποιουμε το ''what''; Το ''how '' δεν σημαινει ''πως'';


jaye16

Αν χρησιμοποιούμε το "what" εδώ θα σήμαινε "τι είναι η γυναίκα σου".


GeorgeKara578648

Σωστα ευχαριστω


19qT2

Το how μεταφράζεται πως και όχι τι νομίζω,δηλαδή, what is your wife doing?

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.