1. Forum
  2. >
  3. Topic: Esperanto
  4. >
  5. "Tiu sporto estas mia plej ŝa…

"Tiu sporto estas mia plej ŝatata."

Translation:That sport is my favorite.

July 22, 2015

5 Comments


Ludanto

Mia plej ŝatata sporto estas sportpilko. :)


TheKinglyWe

so sxatata by itself doesnt mean favorite...it needs plej to help it along?


vikungen

Ŝatata means liked (present tense). So plej ŝatata is like most liked


Sinjoreto

Mi vere ne ŝatas sportojn.


BlarbSnarf

Sporta ludo ankaŭ estas mia plej ŝatata! Mi esperas la sporta teamo sukcesos!

Learn Esperanto in just 5 minutes a day. For free.