"Tiu sporto estas mia plej ŝatata."

Translation:That sport is my favorite.

July 22, 2015

5 Comments


Ludanto

Mia plej ŝatata sporto estas sportpilko. :)

September 2, 2015

TheKinglyWe

so sxatata by itself doesnt mean favorite...it needs plej to help it along?

July 22, 2015

vikungen

Ŝatata means liked (present tense). So plej ŝatata is like most liked

July 22, 2015

LeoFordan

Mi vere ne ŝatas sportojn.

May 24, 2016

BlarbSnarf

Sporta ludo ankaŭ estas mia plej ŝatata! Mi esperas la sporta teamo sukcesos!

November 8, 2015
Learn Esperanto in just 5 minutes a day. For free.