1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Will he help his friends?"

"Will he help his friends?"

Traducere:Își va ajuta el prietenii?

July 22, 2015

6 comentarii


icaloghin

de ce nu e correct-el isi va ajuta prietenii sai?

January 23, 2017

D3XT3RY0NuT

Ar trebui acceptată și această variantă.

December 28, 2018

gabituc

"help" se transformă în "helps" doar după persoana a treia singular. ”he” înseamnă ”el”, adică exact persoana a treia singular. Ce îmi scapă aici?

July 22, 2015

fantomitzah

Timpul viitor se formează cu ”will”+infinitiv pentru toate persoanele (inclusiv a treia singular).
Will [I/you/he/she/it/we/they] help?

July 28, 2015

gabituc

Mulțumesc. Atunci poate ar trebui revizuită explicația pe care o dă programul când greșești, care este exact aceea pe care am citat-o eu mai sus.

July 28, 2015

VasileArvi

Îşi va ajuta el prietenii=Va ajuta el prietenii săi

November 9, 2018
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.