Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Will he help his friends?"

Traducere:Își va ajuta el prietenii?

acum 3 ani

4 comentarii


icaloghin

de ce nu e correct-el isi va ajuta prietenii sai?

acum 1 an

gabituc

"help" se transformă în "helps" doar după persoana a treia singular. ”he” înseamnă ”el”, adică exact persoana a treia singular. Ce îmi scapă aici?

acum 3 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Timpul viitor se formează cu ”will”+infinitiv pentru toate persoanele (inclusiv a treia singular).
Will [I/you/he/she/it/we/they] help?

acum 3 ani

gabituc

Mulțumesc. Atunci poate ar trebui revizuită explicația pe care o dă programul când greșești, care este exact aceea pe care am citat-o eu mai sus.

acum 3 ani