1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I love my boyfriend."

"I love my boyfriend."

Překlad:Miluji svého přítele.

July 23, 2015

11 komentářů


pavlamarian

miluju - je také správný tvar (viz internetová příručka Ústavu pro jazyk český)


kacenka9

Ano je, dekujeme za upozorneni. Lepe je vsak pouzivat prislusne tlacitko k hlaseni takovych chyb


strojmir

Taky jsem napsal milence, protože přítel v tomto významu to je nejspíše novodobý paskvil češtiny.


JanHenke3

Svého "milého" považuji bez ohledu na to, zda má v angličtině jiný protějšek, významem mnohem bližší. Dal bych mu tedy přednost.


bacouch1

Proč nemůžu pouzit miluju sveho milence?


Voyta
Mod

Protože pro milence existuje mnohem vhodnější výraz - "lover".


Magda773880

Napsala jsem miluji sveho pritele, presto je to spatne


Magda773880

Vse jsem presne napsala, ale nevyslo to:-)


ZuzanaJurk2

Proč mi neuznalo miluji svého kamaráda?


JanHenke3

Kamarád významem slova neodpovídá. Boyfriend i girlfriend je o milostném vztahu. Kdyby mi má přítelkyně navrhla, že od teď budeme kamarády, zlomila by mi tím srdce. :)

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.