"Ilovemyboyfriend."

Překlad:Miluji svého přítele.

před 3 roky

11 komentářů


pavlamarian

miluju - je také správný tvar (viz internetová příručka Ústavu pro jazyk český)

před 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Ano je, dekujeme za upozorneni. Lepe je vsak pouzivat prislusne tlacitko k hlaseni takovych chyb

před 3 roky

strojmir

Taky jsem napsal milence, protože přítel v tomto významu to je nejspíše novodobý paskvil češtiny.

před 2 roky

marcela703611

hoch nejde?

před 2 roky

Magda773880

Napsala jsem miluji sveho pritele, presto je to spatne

před 11 měsíci

Magda773880

Vse jsem presne napsala, ale nevyslo to:-)

před 11 měsíci

JanHenke3
JanHenke3

Svého "milého" považuji bez ohledu na to, zda má v angličtině jiný protějšek, významem mnohem bližší. Dal bych mu tedy přednost.

před 2 měsíci

ZuzanaJurk2

Proč mi neuznalo miluji svého kamaráda?

před 1 měsícem

JanHenke3
JanHenke3

Kamarád významem slova neodpovídá. Boyfriend i girlfriend je o milostném vztahu. Kdyby mi má přítelkyně navrhla, že od teď budeme kamarády, zlomila by mi tím srdce. :)

před 1 měsícem

bacouch1

Proč nemůžu pouzit miluju sveho milence?

před 3 roky

Voyta
Voyta
Mod

Protože pro milence existuje mnohem vhodnější výraz - "lover".

před 3 roky
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.