1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Her wealth is big."

"Her wealth is big."

Çeviri:Onun serveti büyüktür.

July 23, 2015

13 Yorum


sawashian

“Onun gözünü toprak doyursun“un ingilizcesi ne? :)


basak658262

servet yerine varlık da kullanılabilir


AlexinNotTurkey

Varlık "property" demek :)


mizinamo

Langenscheidt: ... Vermögen, Besitz ... (wealth; property)

Tureng: wealth, riches

TDK: fortune, richness ("Kişilerin belirli bir anda elinde bulundurduğu ekonomik değerlerin tümü."); "3. Para, mal, mülk, zenginlik, variyet."

Bana, hem "property" hem "wealth" olabildiği görünüyor.


ExpressMon

Parasını varlığa harcamıyor olabilir.Servet yüklü miktarda para değil miydi?Bende emin olamadım şimdi.


Ahmet505887

Para da varlıktır


Duo_Mhmtmn

varlık anlamında da kullanılır


beg94981

Çok zengindir olmaz mı, zaten ayni anlama geliyor ???


brahim398198

Serveti büyük yerine zenginliği fazla denince de aynı anlamı taşıyor. Ama kabul görmüyor.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.