"I have glasses."

Переклад:У мене є окуляри.

July 23, 2015

19 коментарів


XoTTa6bI4

Дуже сумнівне неприйняття варіанту "В мене є окуляри"

October 2, 2015

giggoing

цілий тест про окуляри

May 15, 2016

Iwan1999

окуляри і склянки це оде і теж ?

February 16, 2017

Nordry

Загалом в англійській мові так, але, на відміну від склянок, окуляри мають форму лише множини:

1) glass noun (CONTAINER) ​ A1 [ C ] a small container for drinks made of glass or similar material, with a flat base and usually with no handle:

a beer/wine glass

She poured some milk into a glass.

a glass of sth ​ A1 a type or amount of drink contained in a glass:

Would you like a glass of water?

Two glasses of lemonade, please.

2) glass noun (FOR IMPROVING SIGHT)

glasses [ plural ] ​ A1 two small pieces of special glass or plastic in a frame worn in front of the eyes to improve sight:

a pair of glasses

reading glasses. (http://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/glass, http://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/glasses)

Зверніть увагу, що, для уникнення плутанини зі склянками, для позначення окулярів значно частіше використовується не саме слово "glasses", а саме вираз "a/the pair of glasses" або "(the/these) pairs of glasses", якщо йдеться про декілька пар окулярів. Хоча, якщо контекст очевидний, Вас зрозуміють у будь-якому випадку.

May 27, 2017

N0lex

В мене є склянки

April 28, 2017

crQA4

окуляри і стакани однаково

July 26, 2017

8wFq1

У слові "окуляри" 2 s, а у "склянки" - 1

August 2, 2017

crQA4

дякую

August 3, 2017

Nick842142

Чому не приймає :"я маю окуляри"?

May 6, 2018

Lina599826

"Я маю окуляри" те ж саме що й "у мене є окуляри"

February 15, 2019

E13F1

Я маю окуляри

April 19, 2018

Mykola999

У мене є очки. Пише помилка...Ой Я вибачаюсь, повинно бути окуляри. Я просто трішки обмоскалився через ті рускомовні серіали...

July 5, 2018

stepanchykmc

Очки? Це ж не лото!

November 13, 2018

HWnp12

Чому без THE?

October 10, 2018

SYjL10

А варіант "В мене окуляри" видно також не підходить.

November 22, 2018

bohdan1231

(Мені почулось–classes а не glasses) увімкніть черепаху і послухайте

April 26, 2019

YuriZoria

Sounds like "classes" for me.

August 8, 2019
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.