Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"I have glasses."

Переклад:У мене є окуляри.

3 роки тому

14 коментарів


XoTTa6bI4

Дуже сумнівне неприйняття варіанту "В мене є окуляри"

2 роки тому

giggoing

цілий тест про окуляри

2 роки тому

Iwan1999

окуляри і склянки це оде і теж ?

1 рік тому

Nordry
Nordry

Загалом в англійській мові так, але, на відміну від склянок, окуляри мають форму лише множини:

1) glass noun (CONTAINER) ​ A1 [ C ] a small container for drinks made of glass or similar material, with a flat base and usually with no handle:

a beer/wine glass

She poured some milk into a glass.

a glass of sth ​ A1 a type or amount of drink contained in a glass:

Would you like a glass of water?

Two glasses of lemonade, please.

2) glass noun (FOR IMPROVING SIGHT)

glasses [ plural ] ​ A1 two small pieces of special glass or plastic in a frame worn in front of the eyes to improve sight:

a pair of glasses

reading glasses. (http://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/glass, http://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/glasses)

Зверніть увагу, що, для уникнення плутанини зі склянками, для позначення окулярів значно частіше використовується не саме слово "glasses", а саме вираз "a/the pair of glasses" або "(the/these) pairs of glasses", якщо йдеться про декілька пар окулярів. Хоча, якщо контекст очевидний, Вас зрозуміють у будь-якому випадку.

1 рік тому

Denis17112007

Ні

1 рік тому

N0lex

В мене є склянки

1 рік тому

crQA4

окуляри і стакани однаково

1 рік тому

8wFq1

У слові "окуляри" 2 s, а у "склянки" - 1

1 рік тому

crQA4

дякую

1 рік тому

E13F1

Я маю окуляри

3 місяці тому

Nick842142

Чому не приймає :"я маю окуляри"?

3 місяці тому

Mykola999

У мене є очки. Пише помилка...

1 місяць тому