"Я хочу їсти, наприклад, сир."

Переклад:I want to eat, for instance cheese.

3 роки тому

4 коментарі


yura_d

чому не приймає варіант - for example

3 роки тому

Vinnfred
Vinnfred

Мало б приймати. Тим більше, що "for instance" - це більш формальний варіант, а речення все-таки про сир :)

3 роки тому

JimmyCarrotSP

Підкажіть будь ласка, а чи не потрібен тут артикль - for instance a cheese?

2 роки тому

Oleg653816

Спробую. Недавно був приклад про мило, і коли я поставив артикль а, то прямо в прикладі вказало що артикль ставиться якщо ми говоримо про конкретний шматок сиру a piece of cheese. А у цьому випадку сир - незлічуваний. Я хочу їсти, наприклад (якись) сир.

1 рік тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.