"It is too expensive!"

Překlad:Je to příliš drahé!

před 3 roky

6 komentářů


Lucka109187

Slo by i "je to tak drahe"? Diky

před 3 roky

JanLyko
JanLyko
Mod

Nešlo, too je tady opravdu třeba přeložit jako příliš / moc. Povzdech "Je to tak drahé!" by v angličtině zněl "It is so expensive!" se stejným významem jako v češtině.

před 3 roky

Iva009
Iva009

Prosím, proč nejde "je to také drahé"? "too" bych tak přeložila i když význam je trošku jiný. Děkuji.

před 1 rokem

JanLyko
JanLyko
Mod

V tomhle slovosledu to znamená jedině "příliš". Kdybyste mermomocí chtěla "too" použít ve významu "také", bylo by to "it is expensive, too". Ale mnohem vhodnější je "it is expensive as well".

před 1 rokem

jaromirvys

je to velmi drahe - spatne. Připadá mi, že Duolingo mě chce svou útlocitností od studia angličtiny odradit, protože oni znají daleko líp česky, než Češi. Jsem nahlodán přechytřelostí.

před 3 měsíci

Zdenka624215

Proč mi to nevzalo: to je VELMI drahé. Děkuji za vysvětlení

před 1 měsícem
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.