1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Já si nemyslím, že to vzal."

"Já si nemyslím, že to vzal."

Překlad:I do not think that he has taken it.

July 24, 2015

14 komentářů


JirkaHil

proč je špatně I do not think that he had taken it


kacenka9

No. Tam neni jasne, proc pouzit predminuly cas. Kdyby jste si to nemyslel v minulosti, tak pak by byl predpritomny u brani na miste, aby byla spravna shoda casu. Ale vy premyslite v soucasnosti, takze pro predminuly cas v te vedlejsi vete neni vubec zadny duvod.

Mohl by tam byt prosty minuly '...that he took it' nebo predpritomny, jako v ukazce.


Labradorrr

take jsem si to myslel, ale mám cvičení, kde vybírám varianty a variantu I do not think that he took it to neuznává... jen I do not think that he has taken it., I do not think he has taken it.


kacenka9

Nemate na to screeshot? Protoze ja vzadu tu vasi vetu fakt mam...


Labradorrr

bohužel, ani nevím, kam bych ho měl nahrát... ale bylo to úplně poprvé, co jsem musel označit všechny tři možnosti (a kontroloval jsem to vážně slovo od slova, protože mi to přišlo divné), třeba je chyba v tom, že to systém nedovoluje


kacenka9

Priste, pokud se podari, tak na jakykoliv web, ktery ma sdileni. Ja pouzivam imgur.com je to divne, protoze, jestli tedy dobre rozumim technicke strance veci, ve spravnych odpovedich tohoto druhu cviceni by se prosty minuly nemel objevit. Ne, ze by nebyl spravne. Jen proste v tomto konkretnim cviceni v teto forme neni zarazen.


Labradorrr

Už mi to nenabízí reagovat na vaši poslední odpověď, tak sem: v tomto kontrétním cvičení zařazen musí být, protože ho vygeneroval mezi možnosti. Díky za imgur, stránky se sdílením nepoužívám, příšte nahraji, když bude potřeba.


39720

Proč je špatně: "I do not think that he has taken that"? V jiných případech byl výraz that jako překlad "to" uznán.


kacenka9

neni. Takova varianta chybela. Doplneno


Marmota_pequena

Proč v některých případech není potřeba psát that (, že). Tedy jestli je v tomto případě hodně špatně veta: I do not think he has not taken that.


lena111089

já už se v té aj ztrácím :( jak to, že jednou v té větě stačí jen have nebo has a sloveso s koncovkou ed a tady je navíc to do....vůbec tomu nerozumím, díky za odpověd :)


kacenka9

To 'do' je tady proto, ze ta prvni cast vety je zaporna. A je v pritomnem case. NEMYSLIM (SI). 'I do not think'. Takhle se tvori zapor u oznamovaci vety v pritomnem case. DO+NOT + sloveso.

Ta druha cast vety ma dve moznosti. On to vzal (nebo asi nevzal) v minulosti. Ale z ceske vety neni uplne jasne, kdy a jak a jestli to propojene na pritomnost. Takze zde muzeme pouzit bud cas predpritomny 'that he has taken it" nebo prosty minuly "that he took it"


somrlikx

Nevím proč, ale myslel jsem, že ta věta je o zvedání telefonu... Navrhuju přidat ještě k "taken" taky "picked up"


AlenaAdamc1

Mohu se prosím zeptat: je v této nebo i jiných podobných větách s it na konci libovolně zaměnitelné it za that?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.