"It rains!"

Переклад:Іде дощ!

3 роки тому

24 коментарі


ShamanVol

Один я почув "A trains"?)

3 роки тому

n.dn9

я чула "at rains"

3 роки тому

Tymofiy-06

Треба було нажати кнопку з черепашкою

3 роки тому

n.dn9

нажимала все одно "at rains"

3 роки тому

BogusCristal

Так

2 роки тому

Vlada873694

я теж

11 місяців тому

Mr_TIGER1

Я теж

9 місяців тому

Tymofiy-06

Треба було нажати кнопку з черепашкою

3 роки тому

ValPoterukha

Чи можна перекласти - дощить?

3 роки тому

O.Yevhen

так, мені зарахувало таку відповідь.

3 роки тому

wAIp11

Це завдання і тврє питання перекладається однаково

11 місяців тому

tarasig

я теж почув "A trains":)

3 роки тому

Milkho

такої конструкції взагалі не може бути. А вживається тільки з іменниками в однині.

3 роки тому

Avamika1

Якщо ви поїдите жити в Англію, то деякі коментарі можуть бути придатні, рдже не сприяйте їх погано. Краще не ставити мінуси ніж їх поставити - тій людині може буди прикро що вона той коментар розмістила. Думаю, ви мене зрозумієте...

2 роки тому

Zeratul_armaged1

так.

1 рік тому

martak694833

До чого тут it га

2 роки тому

elrQ3

В мене нема кнопки з черепашкою і має бути це дощ а не іде дощ

1 рік тому

mavdryk

А часом правильніше не буде "it is rains"

3 роки тому

Milkho

Ні. Rains - це дієслово, а не прикметник. Перед ним не має бути "is".

3 роки тому

tania1clas

хіба rains (дощ) це дієслово?

3 роки тому

Milkho

є діслово to rain - дощити, в особовій формі rains - дощить. А є іменник rain - дощ, в множині rains - дощі.

3 роки тому

tania1clas

Все чітко і зрозуміло,дякую.

3 роки тому

martak694833

No

2 роки тому

xUNW14

Не іде, а таки йде

1 рік тому

Пов’язані обговорення

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.