"It rains!"

Переклад:Іде дощ!

July 24, 2015

25 коментарів


ShamanVol

Один я почув "A trains"?)


n.dn9

я чула "at rains"


Tymofiy-06

Треба було нажати кнопку з черепашкою


n.dn9

нажимала все одно "at rains"


Tymofiy-06

Треба було нажати кнопку з черепашкою


ValPoterukha

Чи можна перекласти - дощить?


O.Yevhen

так, мені зарахувало таку відповідь.


wAIp11

Це завдання і тврє питання перекладається однаково


tarasig

я теж почув "A trains":)


Milkho

такої конструкції взагалі не може бути. А вживається тільки з іменниками в однині.


martak694833

До чого тут it га


Avamika1

Якщо ви поїдите жити в Англію, то деякі коментарі можуть бути придатні, рдже не сприяйте їх погано. Краще не ставити мінуси ніж їх поставити - тій людині може буди прикро що вона той коментар розмістила. Думаю, ви мене зрозумієте...


elrQ3

В мене нема кнопки з черепашкою і має бути це дощ а не іде дощ


xUNW14

Не іде, а таки йде


mavdryk

А часом правильніше не буде "it is rains"


Milkho

Ні. Rains - це дієслово, а не прикметник. Перед ним не має бути "is".


tania1clas

хіба rains (дощ) це дієслово?


Milkho

є діслово to rain - дощити, в особовій формі rains - дощить. А є іменник rain - дощ, в множині rains - дощі.


tania1clas

Все чітко і зрозуміло,дякую.


rDAp13

З погодніми умовами тільки в Continuous вживається!

Пов’язані обговорення

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.