1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "We spoke about him before."

"We spoke about him before."

Překlad:My jsme o něm předtím mluvili.

July 24, 2015

16 komentářů


BIXA001

V překladu do ČJ mi nebyl uznán slovosled „O něm jsme mluvili dříve.“ Je chyba na mé straně?

December 22, 2016

kacenka9

Neni. Doplnila jsem. Podařilo se vám zvýšit počet uznavaných překladů u této věty na 314.

December 22, 2016

Jenda-48

Ale nevzalo to opět, 4.9.2017

September 4, 2017

BIXA001

Děkuji za zprávu ...a klobouk dolů! Jsem rád, že to pro nás děláte. ☼ Dobrá práce!!!

December 23, 2016

holaska

Dobrý den, proč zde není tvar předpřítomného času...we have spoken before about him? Děkuji.

July 24, 2015

kacenka9

Je, ale mate tam spatny slovosled. Ta veta by byla 'We have spoken about him before'. V takove verzi ji uznavame, ten vas slovosled, bohuzel, rici nejde.

July 24, 2015

holaska

Myslela jsem to tak, proč není v anglickém zadání tvar předpřítomného času

July 25, 2015

kacenka9

No, ac ji uznavame, tak se mi predpritomny cas nezda. Tam naopak vice sedi minuly prosty. Ta vec je jiz dokoncena. My jsme o nem mluvili 'predtim' a tedy vse je v minulosti. Takze kdyz jste tu vetu ted takhle rozpizlala, tak premyslim, ze predpritomny, ktery jsme uznavali, bychom vlastne ani nemeli.

July 25, 2015

ProtRadek

Z věty ani kontextu není patrno, kdy v minulosti jste o něm mluvili. Předpřítomný čas je zde namístě více než minulý. Pokud zde uznáváte předpřítomný čas pak rozhodně neděláte špatně.

August 8, 2015

Ivo150846

Vporadku, ale toto je cviceni na predpritomny čas, tak by tam veta na prosty minuly čas byt vůbec neměla, myslim si já, nicht wahr?

February 4, 2019

jenda48

No poněkud pochybuji o označování co kam patří. To proto, ze od úrovně 25 vlastně dostáváme k překladu vety nahodilým výběrem. Jen když bych si zvolil tema, tak vim co procvičuji, jinak nikoliv. A takovou paměť zase nemám bych pamatoval si v které lekci která věta se vyskytnouti se byla.

February 4, 2019

Moravia_

Jenomze hned dalsi veta cviceni je They have called the police. Coz je taky dokoncena akce s nasledky probihajicimi do pritomnosti.

Clovek je uz pomluveny (nekdo o nem neco rekl a ted to vsichni vedi). Lolicie je zavolana (nekdo jim zavolal polozil a oni jedou).

September 28, 2019

hznTSCbI

V překladu do ČJ mi nebyl uznán slovosled. „My jsme o něm mluvili už předtím“ To je chyba?

September 8, 2017

rickey97936

Mluvili jsme o něm před tím?!

September 16, 2017

Moravia_

Mam zafixovany ze kdy je before tak je have sloveso. Je to spatne zafixovane nebo je spatna ta veta?

We have spoken about him before. We spoke about him (already).

September 28, 2019

Soa828350

Prosím, proč v této části přestává fungovat offline režim. Nemohu skoro studovat, protože většinou mám na to čas pouze v metru a ono se to prostě nenačte dopředu. Mám chuť zrušit hrazení plus verze

November 4, 2019
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.