"I heard a noise in the kitchen."

Переклад:Я чула шум на кухні.

July 24, 2015

14 коментарів
Це обговорення закрито.


VolPet3

Поясніть будь-ласка як розрізняти відмінки: чув-чула? Якщо пишеться однаково.


Kaminari_Okami

Ніяк, вони справді однаковісінькі. Дуо зазвичай приймає обидва варіанти відповіді, хоча перевагу надає "чоловічому" варіанту у відповідях, які виводяться як правильні. А тут ось, напевне, вирішили зробити "подарунок-сюрприз" для жіночої частини аудиторії :)


maxfilatov

Гамір теж підходить


Fb8U1

"Чула", бо ж на кухні☺


Kaminari_Okami

А якщо це кухня ресторану? Шеф-кухарі, зазвичай, чоловіки :))


Viacheslav926246

Ні, то він чув, що вона порається на кухні. Щось смачненьке готує... :)


Andrii_Zakarp

гуркіт теж ніби noise


denys.ko

А хіба шум це зчислювальне поняття, що перед ним стоїть артикль "а"? Чи це виключення?


Kaminari_Okami

Хоч нас і вчили, що так не буває, але іноді, якщо незчислюваний іменник одзначає якесь загальне поняття, є допустимим вживання перед ним неозначеного артиклю. Це так звана тема вживання артиклів з унікальними іменниками. Наприклад: "It was a civilization gone with the wind. - Це була цивілізація, яка зникла безслідно."


noriscout

Вірно, є таке. Теж саме є і з означеним артиклем the, наприклад the Earth


rvk23

А галас?


6QJg8

Чоловічий відмінок не працює!


Moon3393

Яка різниця між Я чула шум ра кухні і Я чула на кухні шум????? Це бісить


noriscout

Не рекомендується змінювати порядок слів, дуже часто це може призвести до не прийняття відповіді. Якщо Ви недавно вивчаєте курс, то з часом будете змушені слідувати цьому правилу

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.