Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"I heard a noise in the kitchen."

Переклад:Я чула шум на кухні.

3 роки тому

10 коментарів


maxfilatov

Гамір теж підходить

2 роки тому

VolPet3
VolPet3

Поясніть будь-ласка як розрізняти відмінки: чув-чула? Якщо пишеться однаково.

2 роки тому

Nordry
Nordry

Ніяк, вони справді однаковісінькі. Дуо зазвичай приймає обидва варіанти відповіді, хоча перевагу надає "чоловічому" варіанту у відповідях, які виводяться як правильні. А тут ось, напевне, вирішили зробити "подарунок-сюрприз" для жіночої частини аудиторії :)

2 роки тому

Fb8U1
Fb8U1

"Чула", бо ж на кухні☺

1 рік тому

Nordry
Nordry

А якщо це кухня ресторану? Шеф-кухарі, зазвичай, чоловіки :))

1 рік тому

Viacheslav926246

Ні, то він чув, що вона порається на кухні. Щось смачненьке готує... :)

1 рік тому

denys.ko

А хіба шум це зчислювальне поняття, що перед ним стоїть артикль "а"? Чи це виключення?

3 роки тому

Nordry
Nordry

Хоч нас і вчили, що так не буває, але іноді, якщо незчислюваний іменник одзначає якесь загальне поняття, є допустимим вживання перед ним неозначеного артиклю. Це так звана тема вживання артиклів з унікальними іменниками. Наприклад: "It was a civilization gone with the wind. - Це була цивілізація, яка зникла безслідно."

2 роки тому

Andrii_Zakarp

гуркіт теж ніби noise

2 роки тому

rvk23

А галас?

1 рік тому