Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"I wear a shirt and a skirt."

Переклад:Я ношу сорочку і спідницю.

3 роки тому

13 коментарів


lizo84

Не сприймає голосові відповіді

3 роки тому

Olenka_k

А чому варіант перекладу " Я одягнена в сорочку та спідницю" вважається невірним?

3 роки тому

Rizdvo
Rizdvo

Якщо говориться, що "Я одягнена в сорочку та спідницю", то мається на увазі "Я [зараз] одягнена в [певну] сорочку та [певну] спідницю".
Тоді це буде "I am wearing the shirt and the skirt ".

А речення, запропоноване в завданні, означає, що я взагалі ношу сорочку та спідницю (,але, наприклад, не ношу штани чи сукні). Або "[На роботу] я ношу сорочку та спідницю".

2 роки тому

ascay
ascay

' wear ' - ношу , носити , носять

3 роки тому

Olenka_k

Переклад з різних джерел включає ще й інші варіанти, серед яких : "бути одягненим". Окрім того, для іншого речення з даної теми "She wears an orange dress" відповідь "Вона одягнена в помаранчеву сукню" зарахувалась, як правильна.

3 роки тому

ascay
ascay

https://translate.google.com/?hl=uk#en/uk/wear <--- так, тут є таке

3 роки тому

z80L

Тому що потрібно між ними поставити
І

1 місяць тому

Mr_TIGER1

Нічого що я хлопчик

5 місяців тому

Sabrinna454864

Я ввела "Я ношу сорочку та спідницю", але мені вибиває що це не правильна відповідь, займенник потрібно перекласти не "та" а "і"

5 місяців тому

vladimir392018

Прошу вибачення, але прослухайте вимову сорочки

3 місяці тому

DimaRozhin

Чим відрізняється ношу від одягнений Виправте помилку будь ласка

1 місяць тому

zCax5

Я в шоці, варто поміняти місцями в реченні спідницю та сорочку, щоб речення було не вірно зарахованим

9 місяців тому

esttet

Я написав як правильний варіан а пише що це не вірно, хоть слово в слово як у мене написано

2 роки тому