"I want to pay with my credit card."

Çeviri:Ben kredi kartımla ödemek istiyorum.

July 24, 2015

11 Yorum


nc1980

Kredi kartı mastercard galiba

April 26, 2019

MehmetSark3

Hahaha

May 28, 2019

dincerdogan

ben de with yazdım ama burada niye "by" kullanılmıyor?

July 24, 2015

AlexinNotTurkey

'by my credit card' 'kredi kartımın yanında' demek. Öderken sadece 'with' kullanıyoruz.

July 25, 2015

mizinamo

"I want to pay by credit card" is possible, though.

July 25, 2015

AlexinNotTurkey

Aynen ama "by my credit card" olmuyor :)

July 26, 2015

mizinamo

Evet, o olmuyor.

July 26, 2015

JeMappelleKaan

"want to" yerine "wanna" neden kabul edilmiyor?

February 10, 2016

mizinamo

"istiyom" da kabul edilmiyor.

"wanna", "istiyom" gibi çok resmi değil.

February 11, 2016

JeMappelleKaan

anladım eyvallah

February 11, 2016

cerengulacan

ödemeyi kredi kartımla yapmak istiyorum.

July 6, 2016
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.