1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "The dress fits you very well…

"The dress fits you very well."

Переклад:Ця сукня підходить вам дуже добре.

July 25, 2015

18 коментарів


Halyna_ua

ця сукня тобі дуже пасує


vanokiev

"Ця сукня тобі дуже добре підходить". Я вважаю це теж гарним варіантом перекладу. Тобто якось вдосконалити систему перекладу. Маю на увазі те, що дослівний переклад речення може звучати не дуже


VadimVitom

А чому не можна "Ця сукня підходить вам дуже добре" лише "Ця сукня вам підходить дуже добре"?


marta69295

Чому не можна сукня тобі дуже личить,а потрібно Ця сукня тобі дуже личить


shkrjab

Вона мені личить, пасує, але чи поміщуся я в неї????

ПІДХОДИТЬ не те саме що й ЛИЧИТЬ та ПАСУЄ.


uliya695300

Ця сукня вам дуже пасує-чому це помилка???


Tenevyk

Згоден з іншими коментаторами - замість чудових слів "личить"та "пасує" ви використовуєте такі сухі слова...


t_Tasya_a

Чому не можна "Ця сукня вам пасує"?


6nwP5

Та коли тобі замість вам вважається помилкою - це вже занадто!


Ohol5

Я вписав слово ''сукня'' мені написало що не правильно і виправило на слово ''плаття''


VitaliyTar2

Dress це не лише - сукня! Це також означає одяг певного виду для чоловіків та жінок.
Ось "dress" cambridge ; "dress" oxford.


SavageUkr

Щось я не бачу гарного перекладу в українській мові. Fit це про розмір, підходить це скоріше "The dress suits you very well."


Sultanidze

Чому "сидить на тобі" не підходить?


wCs9

Такий переклад дуже далекий від дослівного.


.kornelka.

тому що одяг не вміє сидіти.


Er863

У нашій мові в данному випадку, при такій структурі речення, смисл речення не змінюється ( на відмінок від англійської мови)...


Serhii280163

Чому ця сукня підходить тобі - вважається помилкою? На мій погляд у цьому реченні тобі та вам маютьодин зміст.


sggua

Ця чукня тобі гарно підходить. В чому помилка?..

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати