Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Siz ne inşa edersiniz?"

Çeviri:What do you build?

3 yıl önce

6 Yorum


hhmuhm

what are you build neden olamz

3 yıl önce

AlexinNotTurkey
AlexinNotTurkey
Mod

Şimdiki zaman: fiil 'to be' + fiil 'X-ing' :)

3 yıl önce

IbrahimKar910916

What do you built?

2 yıl önce

Hseyin133311

What do you construction? neden yanlış

1 yıl önce

EnverSayn

neden kimse cevap vermiyor

8 ay önce

seval34169

What are you building yazdim kabul etmedi:(

6 ay önce