1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I miss my dog."

"I miss my dog."

Fordítás:Hiányzik nekem a kutyám.

July 25, 2015

11 hozzászólás


Kenermester1

a helyes válasz vagy Hiányzik a kutyám. vagy hiányolom a kutyámat és akkor meg kedves baojhaver mi a baj a hiányolom a kutyám -al ???


Abenhakan

Ezek azok a fordulatok, amelyek nyelvtanilag nem helytelenek, de attól tartok eléggé hátrakerülnek a prioritási listán.


Szalokimarton

a miss az az elvesztettem, nem???


Harga

Nem, az "lost".


OliverPong1

"Kihagyom a kutyám" akkor hogy lenne?!


schiccc

Ez az egyik szó ami régóta bosszant (miss). Állandóan látom hogy elszalasztottuk a vonatot, pedig elszalasztani lehetőséget szoktunk, a vonatról lemaradunk vagy esetleg lekéssük.


AnnaHorvth466647

Jó választ többször nem fogadja el. Ugyanazt kéri, mint ami le van írva.


Harga

Mert az a jó válasz, ami le van írva, és nekem mindig elfogadta..


antalz73

Miért nem my dog is missing? És azt hogy mondják: Hiányzom a kutyámnak?


Harga

Az angol szöveget angol anyanyelvűek készítették, úgy ahogyan használják, érdemes megjegyezni. Duo fordítása korrekt. A te mondatod "my dog is missing" - " a kutyám nincs meg" (nincs itt, eltünt, elveszett, de lehet, hogy egyáltalán nem hiányzik nekem, mert már úgyis meg akartam szabadulni tőle.) Az pedig, hogy: "Hiányzom a kutyámnak." - "My dog misses me."

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.