1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Jak se máš?"

"Jak se máš?"

Překlad:How are you?

July 25, 2015

12 komentářů


elibartkova

Mi jsme se učili ve škole že jak se máš znamená v překladu how are you ne how are doing to znamena co dělaš???


kacenka9

Nikoliv. Oboji 'how are you' a 'how are you doing' znamena jak se mas/mate. CO delas by bylo "WHAT are you doing"


Jiina281120

A kde je to gerundium?


Vojta280963

Ďiky že mne pomohls


Urbar

prý tam mám překlep... že tam mělo být "how are you doing" místo "how are you going"... mno já to nepsala, jen vybírala z možností, kde "doing" nebylo :D


ZdekaSchoo

pak jste měla vybrat how are you, protože to znamená to stejné jako how are you doing, ale vaše how are you going znamená jak to jde, takže jste vybrala špatnou odpověď


PatrikMokry

How are you getting on - nebere, nahlášeno!


ZdekaSchoo

Get on neznamená mít se


PatrikMokry

How are you getting on, ale prý znamená jak se máš. Je to takové více echt, když se chce prý člověk blejsknout. Vycházím z videií "Angličtina s Bróňou".


ZdekaSchoo

Podle Seznam slovníku get on může znamenat dařit se, vést si (ve sportu, v práci) , ale jak se daří a jak se máš jsou různé věty


PatrikMokry

V podstatě "Jak se Vám vede?"

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.