1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "As a result, the people had …

"As a result, the people had less freedom."

Çeviri:Sonuç olarak, insanların daha az özgürlüğü vardı.

July 25, 2015

5 Yorum


EdaAkd

Sonuc olarak insanlar daha az özgürdü?

May 3, 2018

receptoklu

sonuc olarak insanlar daha az ozgurdu... lutfen bhnuda kabul edin rapor ettim

July 25, 2015

AlexinNotTurkey

Olmaz, siz "the people were less free" yazdiniz. Onun anlami yakin ama ayni degil :) Yani ozgur (free) sifattir, ozgurluk (freedom) isimdir.

July 27, 2015

lrunol

had -mış -miş anlamı vermiyor muydu türkçe de ?

September 13, 2015

Sila.13

The yazmayı unuttum yanlış dedi

January 15, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.