"As a result, the people had less freedom."

Çeviri:Sonuç olarak, insanların daha az özgürlüğü vardı.

3 yıl önce

5 Yorum


EdaAkd
EdaAkd

Sonuc olarak insanlar daha az özgürdü?

7 ay önce

receptoklu

sonuc olarak insanlar daha az ozgurdu... lutfen bhnuda kabul edin rapor ettim

3 yıl önce

AlexinNotTurkey
AlexinNotTurkey
Mod

Olmaz, siz "the people were less free" yazdiniz. Onun anlami yakin ama ayni degil :) Yani ozgur (free) sifattir, ozgurluk (freedom) isimdir.

3 yıl önce

lrunol

had -mış -miş anlamı vermiyor muydu türkçe de ?

3 yıl önce

Sila.13

The yazmayı unuttum yanlış dedi

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.